Slogany, díky kterým si vás zákazníci zapamatují
Rozjeďte svůj brand na plné obrátky
Chcete, aby si lidé váš brand zapamatovali na první dobrou? Pomůže jim k tomu zapamatovatelný slogan, který vaši značku nejen odliší, ale zároveň přiláká ty správné zákazníky.
Proč je slogan tak důležitý?
Zapamatovatelnost: Slogan zůstává v hlavách déle než běžné názvy a texty.
Emoce: Správná slova vyvolávají silné emoce a tvoří osobní vazbu mezi vámi a vašimi zákazníky.
Odlišení: V moři konkurentů vám unikátní slogan pomůže vyčnívat.
Tvořím také
Názvy firem a značek
Abyste měli jistotu, že nový název vaší firmy můžete bez problémů používat, zkontroluji pro vás dostupnost domény.
Vyplatí se investice do sloganu nebo názvu firmy?
Slogan může být klíčovým prvkem vaší marketingové strategie. Dobře zvolený a efektivně použitý slogan zvýší povědomí o vaší značce a přitáhne vám nové zákazníky.
Bojíte se, že vybraný slogan nebo název už používá někdo jiný?
Všechny mnou navržené slogany jsou originální. V případě názvů firem ověřuji volnost domény.
Jak vymyslet slogan
Musíte mít jasno v tom, jaké jsou vaše klíčové hodnoty a
co chcete, aby si zákazníci s vaší značkou spojovali.
Důležité je také znát cílovou skupinu a chápat její potřeby, obavy, touhy a očekávání. Pochopení vaší cílové skupiny vám umožní vytvořit slogan, který bude s touto skupinou rezonovat na emocionální úrovni.
Nejlepší slogany jsou krátké a výstižné. Snažte se vyjádřit podstatu vaší značky v několika málo slovech.
Zapojte emoce. Slogan by měl vyvolat emoce nebo reakci. Může inspirovat, motivovat nebo vyvolat pocit sounáležitosti.
Odlište se.Váš slogan by měl zvýraznit, co dělá vaši značku jedinečnou. Proč by zákazníci měli zvolit právě vás a ne vašeho konkurenta?
Než začnete slogan používat, ověřte, jestli už ho používá jiná značka.